تحلیل مالی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی به عنوان پروژه ی کلاسی درس اصول مدیرت مالی2 اداره میشود.
این صفحه به صورت روزانه اپدیت میشود و مطالب آن شامل خلاصه ی روزنامه های اقتصادی و بورسی موجود من باب نگاهی کلی به موقعیت کلان اقتصادی و وضعیت موجود صنایع مختلف و همچنین گزارش های سایت کدال حول صنایع منتخب میباشد.

اخبارساختمانی 22 اردیبهشت

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ | | ۰ نظر
خبری از پایان رکود مسکن نیست

هر کالایی که بخواهد در بازار عرضه شود باید برای آن خریداری هم باشد و خریداران هم از امکانات اقتصادی بالایی بهره‌مند باشند،پس سوال اینجاست که آیا قدرت خرید متقاضیان مسکن که از سال 84 به شدت کاهش یافت تا چه حد بالا رفته است.
در دی‌ماه سال 84 مسکن وضعیت آرامی داشت اما به یک باره با برخوردهای سیاسی صورت گرفته قدرت خرید مسکن کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.
عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران با تاکید بر اینکه رشد ناگهانی نرخ دلار نیز موجب فاصله بین درآمدها و هزینه‌ها شد، گفت: به هر حال تنها با اعلام اینکه مسکن از رکود خارج می‌شود نمی‌توان انتظار داشت که بخش مسکن وارد رونق شود.
از مسکن سوء استفاده سیاسی می شود
 با اشاره به اینکه مسکن به طور مستقیم با 263 حرفه ارتباط مستقیم دارد، اظهارداشت: همواره اگر تاریخ را مطالعه کنید می‌بینید که مسکن نیاز جامعه بوده است اما در سال‌های اخیر از مسکن نه برای نیاز مردم بلکه متأسفانه سوء استفاده سیاسی می‌شود.
پس برای خروج مسکن از رکود و در کل اقتصاد کلان باید یک کار عمیق و مدیریتی صورت گیرد و در اولین اقدام که بسیار هم سخت و دشوار است جلوی شناور شدن مردم گرفته شود و هر فردی با هر تخصصی در شهر خود مشغول به کار شود
       
        گروه 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی