تحلیل مالی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی به عنوان پروژه ی کلاسی درس اصول مدیرت مالی2 اداره میشود.
این صفحه به صورت روزانه اپدیت میشود و مطالب آن شامل خلاصه ی روزنامه های اقتصادی و بورسی موجود من باب نگاهی کلی به موقعیت کلان اقتصادی و وضعیت موجود صنایع مختلف و همچنین گزارش های سایت کدال حول صنایع منتخب میباشد.

خلاصه اخبار اقتصادی از سایت خبر فارسی.

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ب.ظ | | ۰ نظر

افزایش قمت دلار: با افزایش قیمت دلار درآمد شرکت های صادرکننده افزایش یافته و در نتیجه ارزش این شرکت ها نیز افزایش می یابد.

 

سایپا رکود فروش را شکست : با افزایش فروش، درآمد شرکت سایپا افزایش می یابد و درنتیجه ارزش آن نیز افزایش می یابد.

 

شرکت ریلایس هند خرید نفت از ایرا ن را از سر می گیرد : با افزایش فروش شرکت های نفتی ، درآمد آنها نیز افزایش می یابد ودر نتیجه ارزش آنها افزایش می یابد.

 

 هشت خودروساز داخلی، چهارده برند از خودروهای چینی را در ایران به تولید می رسانند : ضریب رشد این شرکت های خودروسازی افزایش یافته و در نتیحه ارزش آنها نیز افزایش می یابد.

 

راه اندازی نخستین واحد کشتارگاه صنعتی گوشت قرمز با مشارکت بانک کشاورزی در استان هرمزگان : با راه اندازی این واحد ضریب رشد و در نتیجه ارزش واحد های قدیمی کاهش می یابد.


نیمی از درآمد هدفمندی سال 94 به شرکت های دولتی رسید.


گروه 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی