تحلیل مالی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی به عنوان پروژه ی کلاسی درس اصول مدیرت مالی2 اداره میشود.
این صفحه به صورت روزانه اپدیت میشود و مطالب آن شامل خلاصه ی روزنامه های اقتصادی و بورسی موجود من باب نگاهی کلی به موقعیت کلان اقتصادی و وضعیت موجود صنایع مختلف و همچنین گزارش های سایت کدال حول صنایع منتخب میباشد.

اخبار سیمان 27 اسفند

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ | | ۰ نظر


 اولین پیش بینی درآمد هر سهم سیمان فارس نو و سیمان هگمتان در سال 95||


به گزارسبه گزارش سیمان خبر و بر اساس اطلاعیه های منتشر شده توسط شرکت های سیمانی اولین پیش بینی درآمد هر سهم مربوط به شرکت سیمان فارس نو و سیمان هگمتان به شرح زیر است:

* شرکت سیمان فارس نو با نماد "سفانو"، با سرمایه 350 میلیارد ریال ، در سال مالی منتهی به 30/12/95، مبلغ 265 میلیارد و 526 میلیون ریال سود خالص در سال 95 متصور شد.بر این اساس مبلغ 759 ریال سود خالص به ازای هر سهم برآورد کرده است.

* شرکت سیمان هگمتان با نماد " سهگمت"، با سرمایه 502 میلیارد و 900 میلیون ریال ، در سال مالی منتهی به 30/10/95، مبلغ 152 میلیارد و 655 میلیون ریال سود خالص در سال 95 متصور شد.
بر این اساس مبلغ 304 ریال سود خالص به ازای هر سهم برآورد کرده است.

سالانه ۱۱میلیون تن سیمان در خوزستان تولید می شود||


رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت:خوزستان در بخش معدن از پتانسیل های زیادی برخوردار نیست و تعداد بسیاری از معادن در استان رسوبی هستند.

به گزارش سیمان خبر حسن زاده با بیان اینکه سالانه
۱۱میلیون تن سیمان در خوزستان تولید می شود، افزود: کل تعداد پروانه های بهره برداری معادن در استان ٢٩٠ مورد است.

وی گفت: در حال تدوین سند راهبردی توسعه صندوق صنعت معدن و تجارت استان با استفاده از طرح آمایش سرزمین هستیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان افزود:فضای کسب و کار در استان مناسب نیست. البته این فضا بر کل کشور حاکم شده است.
نقل از باشگاه خبرنگاران

افزایش قیمت سیمان در روسیه

گروه یورو سمنت در روسیه در ماه فوریه 2016 قیمت های فروش سیمان خود را 8 درصد افزایش داد.

به گزارش سیمان خبر بر اساس این افزایش قیمت، معادل 3.81 دلار به ازای هر تن سیمان به قیمت فروش اضافه شده که میانگین قیمت فروش محصولات این گروه را در بازار به رقم 57.2 دلار به ازای هر تن رسانده است.

فعالان بازار پیش بینی کرده اند که با توجه به سهم بازار گروه یوروسمنت در روسیه قیمت فراورده های بتنی نیز تحت تاثیر این افزایش قیمت قرار خواهد گرفت.

به گزارش سیمان خبر این در حالی است که یک ماه پیش هلدینگ سیمانی لافارژ-هولسیم تولید کلینکر در یک کارخانه سیمان در پایتخت روسیه را با توجه به مازاد عرضه سیمان و شرایط بازار ساخت و ساز متوقف کرده بود و این تصمیم را به عنوان بخشی از برنامه سازماندهی تولید سیمان در منطقه مرکزی روسیه با توجه به رکود اقتصادی در بخش ساخت و ساز عنوان کردند .

گروه 5

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی