تحلیل مالی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی

این وبلاگ توسط جمعی از دانشجویان مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی به عنوان پروژه ی کلاسی درس اصول مدیرت مالی2 اداره میشود.
این صفحه به صورت روزانه اپدیت میشود و مطالب آن شامل خلاصه ی روزنامه های اقتصادی و بورسی موجود من باب نگاهی کلی به موقعیت کلان اقتصادی و وضعیت موجود صنایع مختلف و همچنین گزارش های سایت کدال حول صنایع منتخب میباشد.

اخبار ساختمانی 12 اردیبهشت

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ | | ۰ نظر

افزایش همزمان قیمت و اجاره بهای مسکن

بازار مسکن فروردین ماه امسال،افزایش نرخ اجاره بها و همچنین افزایش قیمت داشت.

متوسط قیمت یک متر زیربنای واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران در فروردین ماه امسال با4.3 درصد افزایش نسبت به فروردین ماه سال قبل به 39.9 میلیون ریال رسید و همچنین حجم معاملات واحدهای مسکونی در فروردین ماه امسال معادل 5.9 هزار واحد بود که نشان دهنده ی افزایش 20.4 درصدی نسبت به فروردین ماه سال قبل بود.

در فروردین ماه 1395 شاخص کرایه مسکن اجاری درشهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 9.8 و 11.1 درصد رشد نشان می دهد

 

آینده بازار مسکن چه می شود

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران: طرح فروش اقساطی دچار مشکلاتی است که سطح تسهیلات و کارمزد بالا دست و پای این طرح را میبندد.ساخت و ساز در حوزه ی گردشگری کلید خروج از رکود مسکن است.

حسن محتشم  در خصوص پیش بینی بازار مسکن اظهار کرد : با توجه به اینکه بحث برجام هنوز اجرایی نشده و نتایج آن نمی توتند تاثیر کوتاه مدتی در بخش ساختمان بگذارد، ولی با توجه به اینکه دولت قصد دارد روابط خود را با دنیای خارج بیشتر کند در نتیجه بخش گردشگری درآینده رونق می گیرد و ساخت و ساز این بخش بالا می رود.

 

گروه 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی